Dear Muhamad ezwan..........

Tuesday, 25 June 2013 || 0 (+)


"Kalau teruk berubah lah muhasabah diri supaya jadi lebih baik""kau baik sangat ke nak kata aku macam tu? kau baik sangat"

sakitkan hati bila dengar orang cakap macam tu. cakap diri sendiri teruk. tapi bila orang suruh berubah cakap macam tu pulak. ye aku bukan budak baik. solat pun tak cukup. tak layak nak cakap macam tu kan. im so sorry. saya silap. saya tak cermin diri saya bila cakap macam tu kat awak. kan. orang jahat mane boleh cakap macam tu. Orng kalau dah jahat semua orang pandang teruk kan? sampai nak suruh orang lain berubah pun tak layak. pity on me lah. Tak boleh nak nasihat kan orang :/

Bila dia kata "berubah lah Lin""jangan jadi terlalu gedik" aku diam je.Malas nak membantah. Diri sendiri silap harus lah terima. Tapi dia? hahahahahaha oh lupa. dia baik kan. Saya cuba nak berubah. nak jadi lebih baik dari apa yg awak lakukan. Tapi awak buat saya give up. Marah marah saya. Ye tahu. Saya tahu awak jealous bila kawan lama saya call saya. tapi dia hanya kawan lame. tak ada apa perasaan pun. Kalau saya suka dia tak perlu kot saya jujur dengan awak cakap semua nie. Dah lame saya pegi mengurat dia secara diam diam kan. Sometimes rasa diri terlalu bodoh sangat cam yaAllah bodoh gila aku. pehal aku jujur sangat dengan dia. kalau aku bohong dia tak yah ah nak gaduh macam nie. bodoh kan. kenapa kau tak bohong je. Senang kan kalau tipu awak. takpayah sebuk nak pujuk awak, nak marah marah, simple je. Tu lah kelamahan aku. Tak boleh nak simpan rahsia. dengan awak semua nak cite even tahu effect dia apa.

Bila kita gaduh awak suka ungkit semua apa yg awak buat sampai saya rasa besalah sangat. Awak cukup please cukup. jangan buat benda yg rasa beban. Saya tak perlu pengorbanan awak. Saya cuma perlukan awak gembira je bila dengan saya. Bukan rasa beban macam nie, Tak perlu lah paksa diri nak beli line for internet semata-mata nak skype dgn saya. tak pelu buat macam macam tu. Cukup lah saya tahu awak sayang saya. Its enough. Saya faham awak. Saya bukan lah kejam sangatt bila awak tak skype saya terus lari. No. saya bukan macam tu. Saya tak paksa pun awak nak percaya kan saya. I just need you love me as much as i love you. Okay penat nak luahkan perasan kat sini. Nak tidur! okbye sayang wawan muahhhh kat dahi :*
follow

dashboard