Friday, 26 October 2012 || 0 (+)


hari nie hari kedua umat islam menyambut hari raya aidiladha, masih sempat lagi rasa nya aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha kepada umat islam. semalam sambut hari raya sangat lah meriah dan awesome, dan aku rasa tahun nie adalah tahun paling meriah sekali. okay mase pagi pagi tu agak lephu sebab tak tahu nak buat apa. pagi pagi sarapn ketupat kari rendang dan terus tidur seketika. lepas solat jumaat siap siap pergi rumah atok belah ayah. ade sambutan hari jadi wani. *anak sedera, boleh tahan lah sambutan nyaa. then makan puas puas pergi rumah belah mak pulak. okay yang belah mak nie awesome gila k. sampai sane je ade sambutan sukaneka, tiup belon untuk kanak kanak. isi air dalam botol. makan buah tembikai dan macam macam lagi. makanan? jangan cakap lahh. banyak sangat. ade BBQ. bakso lagi entah apa entah. aku lupaa. dan akhir kemuncak sambutan nie memberi hadiah kepada para pemenang dan ambil gambar beramai ramai. okay sampai disini saje, eylin nak pergi makan. bye bye blogger :)


                          


jeng jeng jeng. ini hanyalah gambar suku daripada album yang aku amik. banyak sangat. nampak tak nampak tak? meriah kan? HAHHAHA

follow

dashboard