impian ku ke paris!

Tuesday 22 May 2012 || 0 (+)


Hi my reader. Im  back! k k k lame sangat dah aku tidak menconteng laman sosial ini, terlalu busy sehingga lupa yang aku mempunyai blog, banyak cerita yang aku hendak kongsi bersama tetapi apakan daya aku terlalu busy dengan aktivit sekolah, biasa lah budak sekolah aku. esok aku mempunyai kertas peperiksaan yang aku hendak jawab, PI and KH, tetapi aku seperti patung yang tepu je, tak tahu apa kah yang aku cuba baca kan, otak ku memag loading, entah apa lah  yang aku makan.

eiffel tour

 ini lah impian aku sejak sekolah rendah lagi, terbang ke paris untuk pergi eiffel tour, Ya Allah, aku memag sangat teringin hendak pergi ke kesana, tetapi aku tahu aku tidak mampu kerana aku bukan lah dilahir kan di keluarga yang kaya raya, mak aku selalu berpesan kepada ku, jika mahu pergi ke sana berusaha lah dengan sebaiknya, belajar lah bersunggu sungguh agar dapat jejak di bumi paris, aku pegang kata kata mak aku tu, tetapi aku di sekolah aku sering belajar main main, tidak memberi perhatian semasa cikgu mengajar, aku sering lalai semasa menjawab peperiksaan. Ya Tuhan, bantu lah aku, ubah lah sikap ku untuk menjadi orang yang gigih berusaha, aku mahu bukti kan kepada keluarga ku yang aku boleh terbang ke paris.

* okay tamat dah, aku pun penah nak type banyak-banyak, dah serabut aku contng kat sini, esok ade paper, wish me luck geng, take care!
follow

dashboard