sahabat selamenya :)

Sunday 1 April 2012 || 0 (+)


hari nie begitu panas sekali , aku merasa seperti tiada udara , begitu panas , sehingga aku takut mahu keluar dari rumah . akak akak ku tidak benarkan aku keluar dari rumah kerana cuaca yang panas , takut muka aku jadi hitam legam macam bontot kuali , tetapi aku tidak mendengar nye , aku mahu keluar jugak , tapi petang lah , aku harap panas aku surut bile petang nanti :)

aku mempunyai ramai sahabat , semua aku kawan , jyeahh aku sayang kat kawan kawan aku :) kalau boleh kan aku tak nak orang membenci ku , yeahh aku tak suke orang tidak menyukai ku , aku tidak tahu kenapa , ramai yang tidak menyukai ku , aku tak boleh buad pape , biar lah dorang nak menggap aku bagaimana rupa , yang penting aku mempunyai sahabat yang faham akan diriku , sayang beruks beruks aku tu hahaha :P


This is my beruk , husna liyana , nie kawan aku yang paling aku rapat . dulu kite selalu gaduh kan dan sekarang kite menjadi sahabat baik , if kite gaduh pun . gaduh 5 minit je . hihhi sayang berukk nie :)

dan ini adalah geng geng aku semuaa , mereka aku sayang dan mereka lahh yang faham aku . kat sinie husna tak ade , sebab mase tu nga gaduh ngan husna . hihih , jyeahh .. sayang mereka semuaa beruk ! :P

follow

dashboard