Sunday 25 March 2012 || 0 (+)


esok sudah sekolah . terasa begitu cepat naik sekolah kembali . aku seperti tidak merasa akan cuti ini kerana aku sebok membuad kerja khusus sejarah . aku tidak mecuci kasuh ku lagi . seperti biasa , aku malas hendak ke sekolah , aku malas mahu bertemu orang yang tidak menyukai aku , tapi apakah daya , aku harus menemuianya kerana dia 1 sekolah dengan ku :/

cinta tidak indah seperti yang ku sangka ., cinta boleh menyebab kan orang putus kawan , cinta menyebab kan putus nya kekeluargaan . cinta jugak boleh membuad kan orang gila . makku selalu gelak kan dirikuku kerana cinta monyet . yeahh aku tahu cinta monet itu sangat kelakar , cerita cinta seorang remaja . tahu kann my mom cinta money itu lah kadang kadang mengajar kita erti pencintaan yang sebenar ? 

aku telah jatuh cinta kat seseorang lelaki yang tidak mencintai diriku , aku sangat benci akan diriku ini kerana aku tidak boleh melupakan nya . aku berusaha untuk mecuba melupakan nya tetapi aku gagal . semasa aku hendak melupakan nya , dia mencari ku kembali . Ya Allah , apakah ujian yang kau berikan ? kenapa dia muncul kembali setelah aku mencuba untuk melupakan nya ? kuat kan aku , dia sekarang sudah mempunyai seorang gadis yang comel , aku tidak lah sekejam itu  untuk merampas dia kembali . aku hanya mengingikan dia untuk seorang teman yang selalu di sisi ku , tapi dia tidak faham dengan kehendaku ini . dia selalu menggangap keburukan tentang diriku . aku seperti perempuan yang tidak mempunyai perasan malu yang terhegeh hegeh mencari dia , aku tidak kisah dia menggap diri ku bagaimana rupa kerana aku sayang kan dia , yess aku seperti perempuan tidak tahu malu . Tuhan . tolong aku , tolong aku untuk melupakan diaa . beri aku petunjuk bagaiman harus ku melupakanya , :/

          aku merindu diri mu yang melayan ku tanpa jemu . yang membuad ku gelak sampai guling guling . 

mak aku sudah memangil ku . samapi disini sahaja coretan aku kali ini :) terima kasih sesiapa yang membaca nye . kelakar jugak kan ayat aku yang poyo nie ? hihi :D


follow

dashboard