Friday 2 December 2011 || 0 (+)


hi . assalamualaikum . dan salam satu malaysia . awak sihat ? dah lame kan lin tak update blog nie . err . busy lah . lin baru balik dari pasir gudang . jage anak buah . anak buah lin sunat . now . lin free . tu yang update . kali nie lin nak citer pasal mimpi lin malam tadi . hihihi

MIMPI 1
okay . dah bape hari aku asik mimpi orang yang same je . aku mimpi dia selamat kan aku . dah 3 kali berturut turut kot aku asik mimpi dia . nak tahu ke sape budak tu ? hihi . malu . dia lah epal aku . aku mimpi dia asik selamat kan aku je . yang tu aku suke . hihi

MIMPI 2
malam tadi . aku ade mimpi sorang mamat nie . aku tak kenal dia . mamat nie ensem sangat . aku ngan akak aku * eya adam * nak usha dia . yes . kiteorang nak lawan . sape dapat . hihi . dalam mimpi tu . aku ngan mamat nie nak lintas jalan . mase tu nga hujan . nak tahu tak apa jadi ? === . mase kitorang nak lintas tu . dia pegang tangan aku . aw . suke gile beb . dah la ensem . akak aku dah jealous aje . hihi . kalau mimpi nie real . mesty bes . hihi . 

MIMPI 3 
mimpi aku yang kali nie err .  aku mimpi budak facebook . kawan aku jugak . name dia EFAN BOYKA . budak yang menyakitkan hati . tak masal aku bole mimpi budak nie . okay . aku mimpi dia datang rumah aku . pakai baju warna biru . pakaian dia same macam DP dia pakai tu . dy naik basikal fixie lagi . boleh tahan lah mamat nie . dia datang rumah aku . and kitorang lepak same same . bes lah jugak ==

P/S : mak aku cakap . kalau kite mimpi orang tu . orang tu rindu kite . hihi . so . sape yang aku mimpi tu kau orang rindu aku lah ? aw . terharu . hahaha . tettt :PP
follow

dashboard