KERJA SERVISE KATERING :DD

Sunday, 20 November 2011 || 0 (+)


hye awak  . sihat ? macam mane cuti ? ade pegi mane mane tak ? okay . aku bosan dengan cuty nie . aku tak tahu nak buad apa . that why aku kerja katering . hee . first time kot aku bekerja . okay . penat ? memag tak boleh nak cakap lahh . penat gile beb , kaki aku nie kan rasa nak tanggal je . nak duduk sikit kene buad keje . okay . aku nak pengsan . yelah kan . tak berenti . tapi penat penat pun kan . bes apa . dapat pengalaman . dapat duit . daripada aku duduk rumah asik unl je kan ? baik aku keje cari duit . dapat pegi shopping . hee :D . kate apis . kalau ade servise lagi . aku confem ikot . duit punye pasal . tak de hal lah :D


*p/s : malam tadi aku mimpi budak epal . mimpi bes . mimpi aku dating ngan dia . then , mak aku kacau aku tdow . mimpi aku belum ending lagi :( . arap malam naty mimpi tu sambung lagi . <3 sayang kau wahai budak epal .
follow

dashboard