BUDAK EPAL

Sunday 13 November 2011 || 5 (+)


hye mr. blogger . dah lame aku tak update blog kan . lame kot . banyak citer aku nak shared kan blog nie . tapi aku malas nak update . hihi . maklum lah . aku kan pemalas . awak sehat ? kite sehat je . ari nie lin nak citer pasal budak nie . hihihi . budak nie buad lin sayang dia . dia comel . dia selalu buad lin happy . dia banyak beli kan barang untuk lin. lin da mule sayang dia .

okay . aku dah banyak mengarot . aku dah mule sayang kat dia . dia baik sangat ngan aku . setiap kali dia pegi mane mane . mesty dia belikan barang untuk aku . aku suke sangat . mase tu kan . dia belikan aku novel and coklat . aw . tajuk novel tu SEMAKIN RINDU SEMAKIN SAYANG . seriously . bes gile citer tu . sesuai citer aku ngan dia . dia datang rumah aku , bagi novel tu and coklat . hihihi . gentle kan . akk aku surh masuk umah . suruh belaja . aw . dia belaja math ngan akk aku . tapi sayang . aku tak layan dia . aku malu . lagi pun buad apa aku nak kacau kan . aku bukan yer paham kan . aku bace novel kat dalam bilik . then aku tertidow . then dia cari aku .sian dia kan . pagi2 aku mintak maaf kat dia . sebb tak layan dia . aku malu . mungkin sebb aku da syaang dia kot .dia selalu bagi ayat2 yang aku suke . contoh : DIAM KERANA SAYANG . SAYANG KERANA SUKE . SUKE KERANA CINTA .  hihi . aku suke ayat nie . korang mesty nak tahu kan sape budak tu ? adee lahh . mane boleh . he is my epal superhero . aku sayang kau lah budak epal . kau jangan tingal kan aku tau . aku tembak kau . <3
follow

dashboard