bergaduh bersama bestie

Friday, 9 September 2011 || 0 (+)


pada 10/09/11 aku telah begaduh ngan bestie aku sendiri . sumpah . aku sedih giler doe . aku nangis tak henti2 kan . pelik kan aku nangis . aku tak sangke kawan aku buad aku macm neh . rahsia aku sume aku bagi kat kau . and kau bongkar kan sume nyer kan . kau buad status maki hamum aku . kau remove aku . sumpah . aku sakit hati giler ngan prgai kau . . ' delin je angap aku neh bestie dy . aku tak penah angap dy bestie aku pun ' kau cakap macam neh kan sayang ? nangis lah aku degar . kau memag kawan aku terbaik lah kan . time kasih kawan .

                        aku kecewa giler kau buad aku macam neh sayang .
follow

dashboard